Contact - voor uw vragen en meldingen

Wilt u een vraag stellen aan de NVWA? Kijk hieronder hoe u dat het makkelijkst doet. Melding of klacht voor of over ons doorgeven? Dat kunt u direct online doen.

Antwoord op uw vraag in een paar stappen

Wilt u weten wat de regels zijn voor uw onderneming? Benieuwd wat en hoe wij controleren? Of heeft u bijvoorbeeld een vraag over de veiligheid van een product of voedsel? Vaak staat het antwoord al op onze site.

Vraag over het coronavirus?

Wat de gevolgen zijn voor de dienstverlening aan ondernemers en ons toezicht leest u op Coronavirus en de NVWA. Overige informatie over het coronavirus vindt u op;Rijksoverheid.nl/corona.

Liever bellen?

Dat kan. Ons nummer is 0900-03 88.

Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar. Maar ’s nachts alleen voor spoedgevallen.

U betaalt de gebruikelijke belkosten als u belt. Voor trainingsdoeleinden kan het gesprek worden opgenomen. Ook noteren wij een aantal gegevens.

Belt u vanuit het buitenland? Dan kunt u ons bereiken via 0031 88 223 22 33

Contact via social media

Ook op social media komt u ons tegen. U vindt ons op Twitter, Facebook, YouTube en Instagram. Ons webcareteam beantwoordt op kantoortijden vragen op Facebook en Twitter.

Let op: via social media nemen we geen meldingen en klachten in behandeling, omdat we daarvoor persoonlijke gegevens zoals een adres nodig hebben.

Ondernemer en direct een melding doorgeven?

Wilt of moet u ons iets doorgeven? Wij hebben alle formulieren en informatie die u daarvoor nodig hebt op een rij gezet.

Persvoorlichters

Journalisten kunnen met vragen contact opnemen met onze persvoorlichters.